دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

مدارک و شرایط خرید تور اقساطی سریلانکا

الان برو سفر، 10 ماه بعد پرداخت کن

مدارک و شرایط خرید تور اقساطی سریلانکا

۲ بازديد

سفر با تور اقساطی

تورهای اقساطی ، یک فرصت شگفت انگیز برای رزرو تور رویایی شماست. اگر آرزوی سفر به یک مقصد خاصی را دارید ولی بودجه کافی ندارید، می توانید از شرایط تور اقساطی پیله های عصر پرواز استفاده کنید و رویاهایتان را به واقعیت تبدیل کنید. کافیست مقصد و هتل مورد نظرتان را انتخاب کنید و با کارشناسان ما تماس بگیرید تا تور شما را با تمامی امکاناتی که یک سفر ایده آل دارد، برایتان رزرو کنند. با خرید تور قسطی شما می توانید هزینه های سفرتان را مدیریت کنید و با خیال راحت به خرید و گردش بپردازید. تورهای اقساطی پیله های عصر پرواز، بدون نیاز به ضامن و فقط با ارائه چک صیادی امکان پذیر است.

تور اقساطی

تور اقساطی دهلی

هندوستان به عنوان یکی از بزرگترین و البته زیباترین کشورهای جهان هرساله موردتوجه مسافران و گردشگران زیادی قرار می گیرد. وسعت هندوستان به قدری زیاد است که تنها با یک بار سفر به این کشور، نمی توان تمام زیبایی های این کشور را دید و تنها بخش کوچکی از زیبایی های آن با چندین دفعه سفر به این سرزمین پهناور، قابل مشاهده است. پیله های عصر پرواز، یک شرکت خدمات مسافرتی معتبر است که تور اقساطی دهلی را برگزار می کند. توراقساطی دهلی فرصتی فوق العاده را به شما می دهد تا با هزینه های مقرون به صرفه، به دیدن جاذبه های متنوع هند بپردازید و در عین حال، با غنی ترین جنبه های فرهنگی، هنری، معماری و تاریخی هند آشنا شوید. این تور شامل بازدید از شهرهای بزرگی چون دهلی، آگرا و جیپور است. در هر یک از این شهرها، شما می توانید از جاذبه های گردشگری و تاریخی فراوان آنان بهره برده و تجربه های جالبی داشته باشید.

تور اقساطی دهلی

تور اقساطی سریلانکا

چنانچه قصد سفر به سریلانکا را دارید خرید تور اقساطی سریلانکا یکی از بهترین فرصت ها است زیرا می توانید با هزینه بسیار کمتر یک سفر جذاب و هیجان انگیز را تجربه کنید. سریلانکا سرزمین چای سیلان، با طبیعتی بکر و کمیاب در دنیا، مروارید اقیانوس هند لقب گرفته است، این کشور میوه های استوایی متنوعی دارد که در آن طعم حدود چندین نوع میوه بی نظیر را می توانید تجربه کنید.

بهترین زمان سفر به سریلانکا

سریلانکا در نوار مرکزی خط زمین واقع شده است. در واقع این سرزمین دامن خود را حوالی خط استوا گسترده است بنابراین در طول سال تفاوت دمایی آنچنانی انتظار نداشته باشید . البته در ماه های اردیبهشت و خرداد رطوبت هوا به بیشترین میزان خود می رسد و هوا به شدت شرجی و مرطوب می شود. متوسط دمای این شهر در گرم ترین زمان یعنی از اوایل تیر تا اوایل مرداد تقریبا ۳۱ درجه سانتی گراد و در سردترین موقع سال یعنی دی تا اوایل بهمن تقریبا ۱۹ درجه سانتی گراد است؛ در کل بهترین زمان سفر به سریلانکا از نظر آب و هوا از اوایل آبان تا اواسط فروردین است.

قیمت تور اقساطی سریلانکا چقدر است؟

عوامل متعددی در قیمت تور اقساطی سریلانکا موثر هستند . در زمستان و اواخر پاییز نیز تعداد قابل توجهی از مسافران به این کشور سفر می کنند؛ اما با افزایش میزان رطوبت از اوایل اردیبهشت کم کم از میزان مسافرین این کشورکاسته می شود و در سه ماه تابستان به کمترین حد می رسد؛ زیرا هوای گرم و شرجی است.

تور اقساطی سریلانکا

تور اقساطی امارات

نام دبی را همگی شنیده ایم؛ دبی شهری در امارات است که به لوکس ترین و لاکچری ترین شهر خاورمیانه مشهور است؛ به طوری که گردشگران در سراسر دنیا علاقه مند به رزرو تور امارات هستند. تورهای امارات شرایط گوناگونی دارند. بعضی از آن ها شامل اقامت در هتل های لوکس هستند و گروهی هم با امکانات ساده و ارزان برگزار می شوند. با استفاده از مزیت های خرید تور اقساطی امارات می توانید مناسب ترین تور را تهیه کنید.

بهترین زمان تور اقساطی امارات

سفر به امارات در فصول گرم سال ، مسافرت راحتی نخواهد بود. در چنین زمانی علاوه بر گرما و آفتاب سوزان، شرجی بودن هوا نیز مسافران را بسیار اذیت میش کند. به همین دلیل بهترین زمان برای سفر ، روزهای سرد زمستان و پاییز است.

تور اقساطی امارات برای عاشقان خرید

دبی بزرگترین مرکز خرید دنیاست. تمام برندهای معروف دنیا مانند لباس، پوشاک، موبایل، تلویزیون، یخچال و غیره در یکی از فروشگاه های دبی، شعبه ای برای فروش و معرفی محصولات خود به گردشگران و مسافران دارند. دبی مال یکی از بزرگترین مراکز خرید دنیا، در این شهر واقع شده است. در دبی مال بیش از 1200 فروشگاه از برندهای بزرگ دنیا، جاذبه های گردشگری مانند آبشار و بزرگترین آکواریوم جهان وجود دارد.

اگر مهم ترین بخش سفر برای شما خریدکردن از برندهای مختلف و دیدن مراکز خرید مدرن است، پیشنهاد می کنیم تور اقساطی امارات را از دست ندهید

تور اقساطی امارات

تور اقساطی شیراز

نام شیراز برای همه ما تداعی کننده اشعار زیبا و دل انگیز شاعران بزرگی همچون سعدی و حافظ است. این شهر با داشتن جاذبه های تاریخی و طبیعی و ادبی برای همه با هر سلیقه ای ،تور اقساطی شیراز در لیست مقاصد سفر جز اولین اولویت های گردشگران مختلف می باشد. اما این شهر زیبا و اسرارآمیز، نکات جالب دیگری در سینه دارد که آشنایی با آن ها بسیار جذاب خواهد بود. قطعا نام هایی مانند: حافظیه، باغ ارم، پاسارگاد، تخت جمشید، مسجد وکیل، دروازه قرآن و ارگ کریم خان را شنیده اید. اما این اماکن تنها گوشه ای از جذابیت های دیدنی شهر شیراز است. تور اقساطی شیراز در اردیبهشت ماه که فصل گردشگری این شهر است با عطر بهار نارنج در کوچه پس کوچه ها هر رهگذری را مجذوب خواهد کرد.

در سالیان اخیر اقامتگاه ها و بومگردی های بسیار زیبایی در این شهر ساخته شده است که نظر مسافران را از نقاط مختلف کشور جذب می کند. اگر شما هم قصد سفر به این شهر دیدنی را دارید، بهترین هتل های شیراز با خدمات درجه یک و بی نظیر خود پذیرای شما خواهند بود تا اقامتی به یادماندنی برایتان رقم بزنند.

تور اقساطی شیراز

تور اقساطی کیش

امروزه با افزایش نرخ تورم و هزینه های زندگی، ترتیب یک برنامه سفر ارزان بسیار سخت شده است. تور اقساطی کیش یکی از پرطرفدارترین تورهای گردشگری داخلی است که به دلیل هزینه های بالای سفر، این روزها بازار داغی را در بین مخاطبان و آژانس های گردشگری اشغال نموده است

خرید تور اقساطی کیش برای چه کسانی مناسب است؟

پس خرید تور اقساطی کیش خصوصا برای کارمندان با حقوق ثابت که قصد سفر به این جزیره را دارند و توانایی پرداخت تمام هزینه های سفر به صورت یکجا را ندارند، بهترین انتخاب خواهد بود. در این روش شما می توانید با خیال آسوده تور مدنظر خود را رزرو کنید و بعد از سفر و به تدریج اقدام به پرداخت اقساط آن کنید.

معروف ترین جاذبه های جزیره کیش

این جزیره تماشایی، امکانات تفریحی و گردشگری متنوعی دارد و هتل ها اقامتگاه های لوکس و ارزان قیمت بسیاری در آن پیش بینی شده تا هر قشری با هر میزان بودجه با سفر به جزیره کیش به تفریح و گردش بپردازد. بنابراین با خرید تور اقساطی کیش از این جاذبه های معروف جزیره کیش چون اسکله تفریحی، کشتی یونانی به گل نشسته ، شهر زیرزمینی کاریزو... دیدن خواهید کرد:.

بهترین زمان برای رزرو تور اقساطی کیش

جزیره کیش در تمام ایام سال آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران است. اما در روزهای سال گرم که میزان دما و رطوبت هوا به شدت افزایش می یابد، با کاهش پیک مسافر روبرو است. اما در فصل پاییز و زمستان به دلیل اینکه در بهترین وضعیت آب و هوایی قرار دارد، گردشگران بسیار زیادی در این ایام به کیش سفر می کنند. بنابراین در این ایام هزینه خرید بلیط هواپیما و تور کیش نیز افزایش می یابد. اما جای هیچ نگرانی وجود ندارد، اگر می خواهید از خدمات تور اقساطی کیش استفاده کنید، بهتر است برنامه سفر خود را به اواخر بهار و فصل تابستان موکول کنید. قیمت تور کیش در این ایام از سال برای شما ارزان تر تمام خواهد شد.

تور اقساطی کیش

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.