پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰۳

تور اقساطی وان ✈️ لیست قیمت آفرهای زمینی

الان برو سفر، 10 ماه بعد پرداخت کن

تور اقساطی وان ✈️ لیست قیمت آفرهای زمینی

۵ بازديد

تور اقساطی

خیلی از اوقات برای ما پیش آمده که قصد سفر داشته باشیم اما هزینههای سفر باعث شده که از سفر خود منصرف شویم. پیله های عصر پرواز این امکان را برای تمامی مسافرین فراهم کرده که بدون نگرانی درباره هزینه، به سفر بروند. امکان خرید تور قسطی داخلی و خارجی در سایت پیله های عصر پرواز فراهم شده است.

تور اقساطی، نوعی از تورهای مسافرتی است که به تازگی در ایران محبوب شده و توجه سفردوستان زیادی را به خودش جلب کرده است. تورهای قسطی، در حقیقت برای به واقعیت تبدیل کردن رویای کسانی طراحی شده اند که عاشق سفر به کشورهای دیگر هستند.

شرایط استفاده از طرح تور اقساطی

شرایط استفاده از تور اقساطی چیست؟ یک چک صیادی بنفش داشته باشید، این چک باید به نام مسافر بوده و به شما امکان قسطی کردن هزینه سفر را می دهد. اقساط با توجه به مبلغ سفر و شرایط شما می تواند در 10 قسط تنظیم شود.

اگر دسته چک به نام خود ندارید، نگران نشوید زیرا می توانید از دسته چک اقوام و آشنایان درجه یک استفاده کنید، آن ها می توانند ضامن شما باشند. در واقع شما وام مسافرت می گیرید و این وام مشمول کارمزد است؛ مبلغ کارمزد بستگی به مبلغ وام و تعداد اقساط آن دارد.

تور اقساطی

تور اقساطی ژاپن

پیله های عصر پرواز، به عنوان مجری مستقیم تور قسطی ژاپن، در طول سال تور های متنوعی به مقصد ژاپن برگزار می کند. با شرکت در تور اقساطی ژاپن در نوروز و بهار، با هم به تماشای جشن شکوفه های گیلاس خواهیم نشست و تور ژاپن در فصل پاییز و زمستان، شما را با زیبایی و عجایب این کشور مدرن و متمدن آشنا می کند. .

قیمت رزرو تور اقساطی ژاپن

ژاپن کشوری با زیبایی های خاص است که بین دنیای مدرن و سنت ها قرار دارد. شما می توانید با سفر به این کشور، دنیای مدرن را در کنار آداب، فرهنگ و سنت های خوب ژاپن ببینید. تور ژاپن فرصتی را برای شما فراهم می کند تا فرهنگ مردم ژاپن و زیبایی های کشور را از نزدیک ببینید. این سفر با امکان تور قسطی ژاپن جذاب تر می شود یعنی بدون داشتن مبلغ کامل سفر، به سفر بروید و در چند ماه آینده هزینه سفر را پرداخت کنید.

با نقاط دیدنی ژاپن آشنا هستید؟

ژاپن یکی از کشورهایی است که تقابل تمدن و مدرنیته را می توان در آن به خوبی مشاهده کرد. در ادامه به بررسی مشهورترین جاذبه های این کشور پیشرفته می پردازیم:

  • برج اسکای تری
  • گشت و گذار در دریاچه آشی
  • قلعه اوساکا (اوزاکا)
  • بازدید از شهر نارا و معبد کیومیزو

تور اقساطی وان

وان یکی از بزرگ ترین شهرهای شرق ترکیه است که علاوه بر داشتن طبیعت بکر به وجود بازارهای متنوع نیز معروف است. این شهر زیبا با دریاچه وان، سیاه کوه و کوه آرتوس همسایه است؛ به همین دلیل چشم اندازهای جذابی برای ماجراجویی دارد.

با تور قسطی وان الان سفر کن، 10 ماه بعد پرداخت کن!

همان طور که اشاره شد، شما می توانید هم اکنون از خدمات سفرهای اقساطی پیله های عصر پرواز استفاده کنید و به مقاصد دلخواه خود سفر کنید. با استفاده از خدمات تور اقساطی وان شما می توانید امروز به مقصد محبوب خود سفر کنید و هزینه آن را به شکل اقساطی یا به صورت یک جا و ده ماه بعد پرداخت کنید.

در سفر به وان از کدام جاذبه ها دیدن کنیم؟

دریاچه وان، قلعه وان، کلیسای آختامار (آکدامار)، موزه وان و آبشار مرادیه از مهمترین جاهای دیدنی وان محسوب می شوند. جالب است بدانید که وان به گربه هایش هم معروف است و در واقع گربه های وان یکی از جاذبه هایش محسوب می شود.

تور اقساطی وان

امروز به آنتالیا سفر کن 10 ماه بعد قسطی پرداخت کن

در میان شهرهای ترکیه، آنتالیا همانند تکه ای از بهشت روی زمین است که هر ساله میزبان تعداد بسیاری از گردشگران می شود. بی تردید، تور اقساطی آنتالیا، یکی از ایده های جذاب آژانس مسافرتی پیله های عصر پرواز است.

چرا همراه تور اقساطی آنتالیا سفر کنیم؟

  • قیمت ها بسیار مقرون به صرفه تر است
  • یافتن بهترین پرواز
  • رزرواسیون هتل
  • لیدر فارسی زبان
  • انتخاب بین گزینه های مختلف
  • بیمه مسافرتی

چه طور تور اقساطی آنتالیا را دریافت کنیم؟

برای سفر با تور اقساطی آنتالیا نیاز است تا ابتدا وام را به انتخاب خودتان و متناسب با نوع توری که در نظر دارید را دریافت کنید و در گام بعد با این اعتبار سفر، تور دلخواهتان را در پیله های عصر پرواز خریداری کنید. دریافت وام سفر اصلا دشوار نیست و شما می توانید در صفحه تورهای اقساطی ، با فرایند آسان آن آشنا شوید.

تور آنتالیا قسطی

تور اقساطی روسیه

تور قسطی روسیه از پرهیاهوترین تورهای مسافرتی برای ما ایرانیان است. روسیه یکی از شگفت انگیزترین کشورهای جهان است، روسیه در طول تاریخ شاهد جنگ ها و حوادث بسیار زیادی بود و اغلب آثار تاریخی موجود در آن متعلق به دوران حکومت تزارها است.

دانستنی های تور اقساطی روسیه

بزرگترین کشور جهان واقعاً همه چیز را دارد، این بدان معنا است که در تور اقساطی روسیه تعداد باورنکردنی جاذبه های توریستی خواهید دید که هر بازدیدکننده ای را تحت تأثیر قرار می دهد.

بهترین زمان سفر

بهترین زمان سفر به روسیه تابستان از تیر تا شهریور است. در این فصل سال هوا بسیار مطبوع و خیلی گرم نیست.

مدارک سفر

برای دریافت ویزا در تور اقساطی روسیه باید پاسپورت تان حداقل دو صفحه خالی و 6 ماه اعتبار داشته باشد. همچنین یک قطعه عکس 43 جدید، رنگی و با پس زمینه سفید ارائه کنید. در فرودگاه روسیه نیز نشان دادن آزمایش PCR منفی مربوط به 48 ساعت قبل، ووچر هتل، بلیط برگشت، ویزا و پاسپورت الزامی است.

پول رایج

پول رایج روسیه روبل است که با حروف اختصاصی RUB و نماد ₽ نشان داده می شود.

خدمات و امکانات تورهای روسیه

خدماتی که در ادامه به آن ها اشاره می شود، خدمات کلی در تورهای روسیه هستند و ممکن است در هر پکیج تور، این خدمات متفاوت باشند:

  • بلیط رفت و برگشت هواپیما
  • رزرو هتل
  • اخذ ویزای روسیه
  • گشت شهری
  • ترانسفر بین شهری
  • ترانسفر فرودگاهی
  • تور لیدر فارسی زبان
  • راهنمای محلی

تور اقساطی دبی

تور اقساطی دبی

آیا باورتان می شود که بتوان به صورت اقساطی هم به دبی سفر کرد؟! این امر آرزو و یا خیال نیست و با کمک پیله های عصر پرواز شدنی است. تور اقساطی دبی یکی از خدماتی است که طی ماه های آخیر توسط تیم ما طراحی شده است و با داشتن شرایطی عالی به شما این امکان را می دهد تا بتوانید سفری مقرون به صرفه داشته باشید.

آیا خرید تور قسطی دبی به صرفه است؟

حالا با در جریان قرار گرفتن درباره تور اقساطی دبی، احتمالا این سوال برایتان پیش بیاید که اصلا خرید تور قسطی دبی به صرفه است یا نه؟ این سوال یک پاسخ مشخص ندارد و ارتباط مستقیمی با اولویت ها، مدیریت مالی و سبک زندگی شما دارد.

تورهای اقساطی شرایط ویژه ای برای یک سفر باکیفیت فراهم می کنند، شرایطی که اگر خودتان بخواهید مبلغ کل سفر را فراهم کنید، شاید کمی دشوار باشد. در واقع تور قسطی دبی سفر شما را به دبی جلو میندازد.

بهترین زمان سفر به دبی

دبی یک شهر بسیار گرم و خشک است و ممکن است گرمای هوا شما را آزار دهد. به همین خاطر، بهترین زمان سفر به دبی را می توان از اوایل بهمن ماه تا اوایل عید نوروز دانست. البته در این زمان قیمت تور دبی کمی افزایش پیدا می کند. پس باید بدانید که برای تجربه سفری مقرون به صرفه، بهتر است تابستان را برای همراهی با تور انتخاب کنید!

تور اقساطی دبی

استرداد عوارض خروج از کشور

افرادی که در سال جاری اقدام به پرداخت عوارض خروج از کشور کرده؛ اما قصد استفاده از آن را در زمان باقی مانده سال ندارند، می توانند مبالغ خود را به صورت الکترونیک استرداد کنند. با ورود به سایت سازمان مالیاتی به آدرس www.evat.ir برای ثبت درخواست استرداد وجوه خود اقدام و مبالغ خود را در اسرع وقت بدون نیاز به مراجعه حضوری به بانک و به صورت الکترونیکی استرداد و عوارض با تعرفه جدید را در سال آینده پرداخت کنند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.